diumenge, 28 de setembre del 2014

Comencem el curs 2014-2015 amb CUPS


7 comentaris:

  1. hem sembla molt interessant que a música feu això dels cups, ho trobo una idea molt original i a més a mi hem motiva molt a les classes.

    ResponElimina
  2. hem sembla molt interessant que a música fem això dels cups, és una idea molt original que hem motiva molt en les classes.

    ResponElimina
  3. M'agrada't molt el video dels cups,crec què es molt interessant.

    ResponElimina
  4. M'agrada't molt el video dels cups,crec què es molt interessant.

    ResponElimina
  5. jo ja ho havia aprés però m'ha agradat poder-ho fer a classe amb els companys

    ResponElimina
  6. Hola soc la Gisela,m'agradat molt el que em fet a la classe de música ,trobo que haver-ho fet amb tota la classe es una bona idea!

    ResponElimina